Tuesday, December 29, 2009

KELUARGA BAHAGIAKU


LCK YANG MANJA


PUJAAN HATI MAMA DAN AYAH





Monday, December 28, 2009

Dulu dan Sekarang

ADE PERBEZAAN TAKK???


Ana macam semakin rendah eekkk...
Tengok tangann tuu.. Dulu xleh nak sampai
sekarang dah boleh dah..
Abang semakin slim la tuu..
Hehee.. jangan maraa arrr


Ana semakin TEMBAM kann
Nampak x perpezaannyee??????

Saturday, December 26, 2009

Aqiqah Anaku Sofea


Aqiqah Sofea

Alhamdulillah pada 26 Disember 09 lepas
Kami menjalankan tanggungjawab kami sebagai seorang
ibu dan bapa kpd anak kami...Sofea. Seko lembu kami tumbangkan
dan jemput orang kampung serta sahabat2 meraikan
majlis aqiaqah tersebut..
Abang sembeleh sendiri lembu tuu..
Macam dah biase je..Heehheee.

Monday, September 14, 2009

BUSYYY

RINDUUU TAUU




FUH, ridunye lame tak dpt update blog.. bukan ape busy je memanjang.. byk post yg tergendala.. bila dah lame tertangguh 2 mula la tak tentu arah.. 2hari lepas balik kg n 2 3 hari lg nak balik kg plk.. tapi seronok la dpt merasa suasana berbuka ngn mak n ayah mertua.. dah msuk 3thn kawin nie la 1st time dpt buke ngn diaorg, sblm nie kami berhari raya di jln raya..hehe..




GELAGAT LCK

PENGHIBUR KAMI DI KALA
KESUNYIAN.












SaYaNg SaNgAt kAt AnAk...
AmAnAh ALLAH

Hsatu Nsatu



Mencegah Lebih Baik dpd
Mengubati


Anak xpakai mask...????
Xada saiz lee..
Gov. kene ambil kire, kanak2 juga terdedah
dengan gejala penyakit ini...
Apa pandangan ANDA??

Monday, August 24, 2009

HARI LAHIR SAYANGKU



HAPPY BIRTHDAY SAYANGKUU

22 ogos bersamaan 1 ramadhan 2009

SYG.. sempena hari bahagiamu ana ingin mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR YG KE 41 wat mu yg amat ku syg.. semoga syg berjaya dlm bidang yg syg ceburi.. semoga keluarga kita di beri kebahagiaan dan di hiasi dgn keceriaan.. ana juga sntiasa mendoakan yg terbaik dlm hidup mu syg.. dan harapan ku semoga kasih syg mu pd ku tak kan pudar malah bertambah2 lg hendaknya.
syg syg...

LCK KE DUA


LAGI KEANEHAN PD LCK2

Ramadhan yang ke 3.. pg tadi SOFEA ngis nak susu.. pada masa yang sama syg sedang baca Quran (juzuk4). dalam pada ngs dia yg tahap maksimun tu dia dpt ketawa mengikik dgr syg baca Quran dan tetiba ngis dan ketawa lg.,..
begitu minatnye dia dgn bacaan ayh hingga terlupa akan kehausan dan kelaparan nye td.. yg pelik nya dia seakan memahami tiap ayat yang dibaca ayahnya.. dgn kepelikan dan rasa ingin tau aku pun buke la tafsir.. sambil syg bace aku perhatikan makna suruh yang dibace oleh syg.. bila tiba pd ayat yg mengisahkn perihal yg baik dia ktawa dan bila tiba pd ayt yg sebaliknya dia akn menangis.. ADAKAH BABY MEMAHAMI MAKSUD AYAT2 SUCI AL-QURAN
??? HANYA ALLAH YG MAHA MENGETAHUI SEGALA2NYA..


Saturday, August 22, 2009

RAMADHAN



RAMADHAN BULAN MULIA








SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN dari ANA&ABG

kepada semua sahabat2 ku serta pengunjung blog kami!!

semoga memperoleh keberkatan dari NYA..









SALAM RAMADHAN




Ramadhan...
Datang nya ia memberi seribu erti wat kita. semoga kedatangan ramadhan kali nie diriku dapat memperbanyakkan lagi amal ibadatku. INSYAALLAH!!!

Thursday, July 30, 2009

HARI BERMAKNA BUATMU SYG





TAHNIAH DI ATAS PEGIJAZAHAN MU SYG..
Ana gembira dan terharu atas kejayaanmu.. sygku,perjuanganmu selama ini tidak sia2..
dan tanpa usaha semua nie tak kan jadi milikmu..
berusaha lah sygku.. perjuanganmu belum selesai..
sayang sygg

Wednesday, July 29, 2009

Sayangku Terima Ijazah

IJAZAH PERUBATAN ISLAM
DARUL SYIFA

video

Tahniah Sayangku
ku doakan Semoga dirimu memanfaatkan segala ilmu yg diperolehi ke jalan ALLAH..
sesungguhnya ana amat bersyukur atas kejayaan cemerlang mu itu sygku..
ana bangga dan akan terus menyokong syg dari belakang..
sayang sygg..

Monday, July 20, 2009

ulangtahun Perkahwinan Kami Yg ke 3




sempena anniversary ku yg ke3..
syg bwk ana ke tempat knangan kteorg (permai inn)
setiap tahun pasti ada kjutan wat ku.. tksh sygg.. tahun nie ana dpt bunga ngn tpn yg cantik 2.. yg suke sgt coz tpn 2 warna pink..hehe.. semoga ksh syg kite kekal hingga ke alam syurga.. sayang sygggg....








Saturday, July 4, 2009

Bukan Kembar tapi SAMA

ANAK-ANAK SEJUK MATA MEMANDANG




RAJA NURUL ADDINNA INSYIRAH
RAJA NURUL ALIA MARDHIYAH

Bersama MERTUA KESAYANGANKU

Berilah Tunjuk Ajar
Emak dan Ayah banyak membri nasihat kepada Ana...
Ana tidak terasa pun mereka seperti MERTUA tetapi adalah seperti
Ayah dan Ibu Kandungku sendiri.

Wednesday, July 1, 2009

Ku Ukir Wajahmu Di mana-mana

Wajahmu Tetap
DIINGATANKU

KU LUKISKAN GAMBARMU SEBAGAI
TANDA KASIH SAYANG KITA
TAK AKAN PUDAR
SELAMANYA

Tuesday, June 30, 2009

KASIH IBU HINGGA KE SYURGA


MAMAKU SAYANG


Kami sayang mama...
Kasih sayang mu tiada Bandingan.

Saturday, June 27, 2009

PERMATA HATIKU

LAMBANG CINTA KITA YANG KE-2
RAJA NURUL ADDINA
RAJA NURUL ADDINNA SOFEA.. anak ke-2 kami.. kehadiran
sofea tak disenangi kakaknya(insyirah) maklum la cemburu..hehe..
tp dalam cemburunya itu ada terselit rasa sygnya kat baby.. semoga cemburu itu tak berpanjangan.. mama n ayah sayang kamu..



Setakat ini kami bercadang puteri2 kami,
kami akan namakan dengan nama yang sama di hadapannya
RAJA NURUL ADDINNA INSYIRAH DAN RAJA NURUL ADDINNA SOFEA
BT RAJA KHAIRUDDIN





Perhargaan Untuk Yg Tersayang


BUKAN SEKADAR BUNGA

Tak tahu bagaimana nak mengucapkan terima kasih
atas pengorbanannya berjuang untuk melahirkan LCK-2 kami
Semoga bunga ini menjadi lambang perhargaanku terhadap
ISTERI YANG AMAT KU SAYANGI

Empat Beranak

KELUARGA BAHAGIA KAMI

Ayah.. Mama.. Syira.. dan Sofea
Agar kita dapat berhimpun semula di Akhirat nanti

Thursday, June 25, 2009

kau yang ku sayang


AKU SAYANG KAMU

sayangku kehadiranmu dalam hidupku memberi sinar kebahagiaan yang tak terhingga..
sehingga kini hanya dirimu yang bisa memberikan kebahagiaan seperti sekarang.. sayang sayang..




LCK - 1

LAMBANG CINTA KITA YANG PERTAMA

Ini adalah anak kami yang pertama.
RAJA NURUL ADDINNA INSYIRAH
Selepas ini kami gunakan istilah LCK-1(LAMBANG CINTA KITA- PERTAMA)

Tuesday, June 23, 2009

Buah Hatiku Sayang


Kau Yang Amatku Sayang

Post pertama ini.. kami ingin menyatakan kepada semua bahawa
Kami Saling MENCINTAI dan ingin membuktidan betapa besarnya kasih sayang kami berdua
semoga ianya kekal hingga ke Alam SYURGA